..

Jak trénovat /nejen/ šampiona 1/3

8. dubna 2012 v 23:35 | Gipsík |  Tutoriály - Howrse
Dnes Vám přináším, v těchto pozdnějších hodinách, velmi užitečný a praktický návod. A to jak trénovat koně třemi způsoby - pro obyčejné potřeby, pro potřeby plemenitby a jako šampiony. Návod bude rozdělen na tři díly, pro větší přehlednost. Dnes se můžete těšit na šampiona.

Doufám, že vám návod bude přínosem a že jsem ho nesepsala zbytečně :)

Šampion:

Potřeba:
- Samozřejmě dobré hříbě. Ideálně s vysokým genetickým potenciálem, ale nejdůležitější jsou dovednosti při narození! Hříbě musí dosahovta alespoň 100 bodů dovedností, nejlépe ještě více. Čím víc, tím lepší bude na konci tréninku. Nejlepší je, pokud matka hříběte při připuštění dostala Slzy Afrodité, které mu zvýšly dovednosti o polovinu. Na plemeni ani čistokrevnosti hříběte zase tak nezáleží, ale pokud chcete koně na určitou disciplínu, doporučuji se mrknout na návod Výběr zaměření koně.
- mazlíček dávající dovednosti (ideálně drak, gryf, fénix, duch, pes...)
- Nyktin balíček nebo součásti z něj
- Voda mládí
- Poseidonův nebo Atalantin/Kentaurův balíček
- Co nejvíce bonusů (Mořský koník, Zlaté ostruhy, Daphniny vavříny, Boreova lonž, Eolův vítr...)
- Ustájení v co nejlepším jezdeckém centru, s lekcemi alespoň cca za 53 Equus, ideálně většími
- 20 kusů oblaků nebo Balíček kusů oblaků

Bonusy pro lepší trénování (není nutnost, ale je dobré je mít):
- Croesova štěstěna
- Philotino pohlazení
- Achillova pata
- Krev Medusy
- Zlaté jablko nebo 5.prvek (přidají bonusy)

- Plutův pergamen - nemá vliv na koně, ale dostáváte místo trusu Equus, což může snížit náklady na výcvik na minimum ;)

Postup:
V šesti měsících hříbě ustájíme do co nejlepšího JC (většinou se budete muset domluvit s majitelem, kvalitní centra mají nastavené minimální dovednosti větší, než může hříbě dosáhnout). Poté provedeme kompletní hříběcí hry. Hříbátku dáme všechny bonusy, které seženeme (pokud jaou nějaká, jako například zlaté jablko věkově omezen, dáme je koni, až to půjde). V 1 roce a 8 měsících dáme koni Nyktin balíček (Morpheovy paže se dají používat až od tří let) a začneme ho trénovat. KAŽDÝ DEN MUSÍTE DĚLAT S KONĚM LEKCE, ABY MĚL DOSTATEK DOVEDNOSTÍ! Trénujte nejdříve hry s mazlíčekm, které mu mohou přidat až šedesát dovedností. Je výhodé je dodělat jako první, jelikož s postupujícím věkem se potřebná energie zvyšuje. Ve dvou letech přidáme koníkovi Vodu mládí. Trénujeme dál až do tří let, kdy koně vybavíme jedním z balíčků výstroje. Až s koněm doděláte hry - když vám přestanou dávat dovednosti (nezapomínejte KAŽDÝ DEN na lekce), můžete začít s opravdovým tréninkem. Čím začnete, je na vás. Já nejdříve dělám Trénink, pak Vyjížďky, až přestanou dávat dovednosti, pak s koněm soutěžím, dokud mu to přidává dovednosti. Jakmile se všechny dovednosti ,,vytuční", je trénink u konce. Až do 25 let s koněm děláme lekce. Když je mu 25, dáme mu kusy oblaků a děláme další lekce. Až znovu dosáhne 25 let, bude připraven jako šampion.

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Napolinka Napolinka | 10. dubna 2012 v 20:32 | Reagovat

Díky moc, snad to bude fungovat... Nevím, jestli se mi oidaří sehnat Nyktin balíček,ale pokusím se :D

2 Sperkls Sperkls | Web | 19. května 2012 v 10:47 | Reagovat

Velmi pěkné ale každý správný hráč howrse ví že dobrý a plně funkční návod má AlexisBB ve své prezentaci.

3 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 19. května 2012 v 15:49 | Reagovat

[2]: Proboha umíš i něco jiného než kritizovat? Tohle je prostě můj návod, co má nebo nemá Alexis je mi leda někde...

4 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 19. května 2012 v 15:49 | Reagovat

A kromě toho ti správný hráči se to taky nejdřív musí někde naučit že...

5 Lohren Lohren | 11. srpna 2012 v 21:10 | Reagovat

mazlíčkovia už niesú ....prosím nový návod :)

6 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 13. srpna 2012 v 22:23 | Reagovat

[5]: Tak se mazlíček vynechá... To chce myslet aspoň trochu logicky, že když nejsou mazlíčci, taks e prostě vynechají a jede se dál podle návodu...

7 vrania vrania | E-mail | Web | 28. srpna 2012 v 20:53 | Reagovat

Ahoj, fajn návod, môžem sa spýtať, či pridáš aj tie ďalšie? =)

8 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 29. srpna 2012 v 17:23 | Reagovat

[7]: Nevím úplně, kteér další, ale určitě nějaké ještě sepíšu, pdole toho co ve hře objevím nejasného nebo těžkého.

9 Gipsík Gipsík | E-mail | Web | 29. srpna 2012 v 17:23 | Reagovat

Aha, už jsem pochopila :D No, snad někdy v budoucnu ano, ale nemám ty dva napsané zatím.

10 Madeline (alias vrania) Madeline (alias vrania) | E-mail | Web | 1. září 2012 v 16:30 | Reagovat

[9]: Škoda, ale počkám si =D

11 Ditushe Ditushe | Web | 22. září 2012 v 21:33 | Reagovat

Místo aby poděkovali, když to sami neumí si ještě stežujou, ... to jsem neviděla :D Každopádně super návod, lepší než má Alexis.. ;) Takže je úplně jedno jestli dřív trénink, nebo vyjíždky a kterou dovednost dříve? U blupování totiž ne, tak se ptám :)

12 Terinka.19 Terinka.19 | 21. července 2013 v 20:18 | Reagovat

Tak tohle bych asi nedala.. Mam jako dost predmetu, ale tyhle zrovna ne .. :D Skoda, pockam si na normalni trenink..

13 player 1223 player 1223 | 29. ledna 2014 v 11:57 | Reagovat

Moc mi tohle pomohlo :) Mám už skoro šampiona :) děkuju!